22.01.2009

Neredeyim ben diyorsanız?


Harikalar yaratan, kitlelere hitap eden bir blog değil tabi burası. Kendimce bir şeyler yazdığım sporu ve özellikle futbolu seven bir taraftar olarak izlenimlerimi aktardığım, bazen komik bazen ilginç anlardan alınan kareleri sunduğum naçizane en beleşinden bir web ortamı sadece.

Blog bir şekilde hayatımıza ve dilimize girmiş bulunuyor. Çoğu insanın bir yada bir kaç blogu var. Kimisi günlük gibi kullanıyor kimisi harbi harbi büyük bir izleyiciye ulaşıyor. Benimki arada bir şey. Seven de vardır, izleyen de, hadi ulan oradan diyen de belki.

Sevemeye başlamış olmalıyım ki burayı, iki gündür temaydı, template idi, yok html ydi, kafayı yedim. Hayatta anlamam html'den falan. Oturdum kodları inceledim. Nerde neyi kullanmış, resimler nasıl değişir uğraştım epey. Var olan temada kullanılan resimleri photoshop ile düzenledim, kullanılan renk kodlarını değiştirdim, menü ekledim, link bağladım derken hem vakit geçti epey, hem de bir kaç bir şey öğrendim. Fena da olmadı hani görünüm. Umarım arada sırada burayı gezip bir kaç yazımı okuyanlar yeni görünümü beğenirler. Gözü yormayan, karmaşık şeyler içermeyen bir tema yaptım. Yaptım diye söylemiyorum, benim hoşuma gitti hani.(evet burda smiley var)

Zaman buldukça burayı boş bırakmamaya çalışacağım. Sevilir sevilmez orasını bilemem artık. Bu yazıyı yazarken dikkatimi çekti de, öylesine başladığım için bir hoşgeldiniz, yada hoşbulduk yazısı bile yazmamıştım. Bu bahaneyle onu da aradan çıkarmış oldum bak şimdi...

Hadi kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: