27.12.2008

Yükselen Değer: Aslantepe


Son anda gördüğüm yeni mabedimizi.

Bayram dönüşü İstanbul'da bir gece konaklayacak olmam sebebiyle, iş yeri Yeşilköy’de olan arkadaşım beni havalimanından aldı ve evine doğru yola çıktık. Meğer eve giderken önünden geçmişiz, İstanbul’u pek bilmediğimden fark etmedim. Arkadaşım da Fenerbahçeli olunca bana söyleme zahmetinde bulunmadı. Neyse eve geldik muhabbet hoş beş derken laf arasında Aslantepe geçti. Arkadaşım sakin sakin;

- Oğlum bugün geçtik ya önünden dedi. Bendeniz malum, "Hass.." diye çıkıştım. "Oğlum niye söylemedin lan..?"

Neyse ertesi gün tekrar havalimanına bırakırken "Aha bak burası" diye gösterdi de, dünya gözüyle gördüm yol üzerinden. Mutlu oldum…

Daha yüksekten çekilen yeni fotoğraflarını gördüğümde ise daha bir mutlu oldum. “AslanTepe” resmen tepe olmuş artık. Hele bir de kireçle saha çizgilerini çizmişler, gidip top oynayası geliyor insanın. Üst baş kirlenecek o çamurlu sahada, sonra eve gidip fırça yiyeceksin valide hanımdan.

Hiç yorum yok: