29.12.2008

Mehmedim


Memedimiz, canımız, gülümüz,biricik Deli Memedimiz… Bu haberi okuyunca içimiz nasıl cızz gitti bir bilsen.. Sivasspor her zaman dik durur.. Ama seni harcarlar.... Burada istediğin kadar gol kaçır tek duyacağın tezahürat "Meehmettt, Meehmett" olur... Ama orda bir maç kötü oyna ikinci maç yuhalanırsın. Onlar seni bizim gibi sevmez.... Şimdi geleceksin 17.hafta Sivas'a.. O rakip takım tarafında nasıl ısınacaksın Memedim? Seni orda görmeye nasıl dayanacağız Memedim? Bizim kaleye şut vururken, yüreğinden bir şeyler kopmayacak mı Memedim? Bu kadar sevgiyi,hiçbiryerde bulamazsın.... Yolun açık olsun...

Bu satırlar Sivasspor.com forumlarında "Son dakika" haberinin yayınlanmasından sonra bir taraftarın yolladığı haykırıştan alındı. Site sahiplerinin iddiasına göre "Sivasspor yönetimine yakın ve güvenilir bir kişiden alınan bilgilere göre Mehmet Yıldız'ın Galatasaray'a transferi gerçekleşmiş."

Mehmet Yıldız Sivas'ta ne kadar seviliyor malum. Takım için yaptıkları ortada. Daha önce Mehmet için fikirlerimi başka bir platformda belirtmiştim, yineleyim. Sivassporlu yöneticiler şampiyonluk yeminleri ettikleri bir günde, hele bir de ligin ilk yarısını lider tamamlamışken; Mehmet Yıldız'ı Galatasaray'a satmakla taraftarlarına ihanet etmiş olmuyorlar mı? "M.Yıldız'ı satarsak tarih bizi affetmez" diyen yöneticiler Lyon Yöneticileri falan da biz mi karıştırıyoruz?

Koyu bir Galatasaray taraftarı olsam da, biraz duygusal bakınca bu transfer gerçekten içime sinmiyor. Sanki Sivasspor bir anda yarıştan kopacakmış gibi geliyor. Sanki Yiğidoların bir kanadı kırık kalacak gibi düşünüyorum. Nerde o zaman rekabet? Savaş değil ki bu düşman kalesini zapt edip, cephanesini ele geçiresin. Yok arkadaş gerçekten içime sinmiyor şu anda bu transfer!...

Galatasaray'dan futbolcu verilmesi ve takas karşılığında bu transferin gerçekleşmesi zaten gündemdeydi. Peki kim gidecek bu isimlerden. Olmasını istemiyorum ya, bu transfer olursa da gidecek isimler arasında Ümit Karan var. Aklıma bile getirmek istemiyorum böyle bir ihtimali. Ümit bu sene formsuz olabilir. Beklenenleri veremiyor olabilir. Ama yıllardır Ümit'in yaptıkları ortada.

Ha Necati derseniz eyvallah. Elbette Necati de büyük emekler verdi Galatasaray’da. Ümit-Necati ikilisinin coşarak şampiyonluk golleri attıkları sezon hala hafızalarımızda. 20:45 diye kazıdık bir kenara... Ama yine de Necati'nin satılması sanki daha az koyar gibi.

Aydın'ın kiralık olarak verilmesi ise isabet olur. İkinci bir Arda vakası yaşanır sanki. Anadolu takımlarının oynadığı diri futbol, Aydın gibi bir yetenek için çok yararlı olacak eminim.

Bunun dışında son sözüm ilk söyleyeceklerimle aynı. Son söyleyeceğimi ilk söyledim. Mehmet Yıldız'ın gelmesi hiç içime sinmeyecek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazının büyük bölümünde haklı yanların var ama biz Sivasspor gibi sadece TSL içinde mücedele etmiyoruz ...
Bizim büyük hedeflerimiz var ... Eğer uefa kupasını istiyorsak yedeğide en az as oyuncusu kadar sağlam olması gerekmiyormu ...
Yada Sivasspor'un M.Baros'u alabilecek güçleri olsa almayacaklarmı ...
Ben Sivas'ın kanadını kırdığımıza değil daha çok iyilik yaptığımıza inanıyorum ...
Eğer medyada çıkan haberler doğruysa en az 3 banko oynayabilecek oyuncu isimleri geçiyor...
Yani al gülüm ver gülüm gibi birşey ...
Ü.Karan'ında bu takımda misyonunu tamamladığına inanıyorum ...
Kendiside gitmek istiyorki her sene bir transfer haberi ...
Bir iyi bir kötü olursa Galatasaray'da bir iyi bir kötü olur ...
M.Yıldız belki banko oynamayacak olabilir ama 3 kulvarda koşan
bir takımın her an isteyeceği , arayacağı bir oyuncu ...
Aydın ise Sivasspor'dan daha iyi bir takımda pişemez haklısın
ama şu anda bu takımın Aydın'a ihtiyacı var gidersede bizim yararımıza
kalırsada ...