23.01.2010

Haldun bana birini hatırlattın: Ramiz Dayı


Haldun: Mesele yıldız transfer etmekse, son 3 yılda en yıldız futbolcuları ben mi getirdim siz mi kardeş?

x takımlı yönetici: Ama biz…

Haldun: Mesele sambacı, tangocu getirmekse Avrupa’dan mı getirmek zordur Güney Amerika’dan mı getirmek zordur kardeş?

x takımlı yönetici: Ama şimdi…

Haldun: Mesele milleti göt etmeye doymamaksa eğer ben transferimi yaptım parasını Manchester City ödeyecek, sonrasına da bakacağız, biraz da siz transfer yapın şimdi.

x takımlı yönetici: Ama nasıl yaa…

Haldun: Mesele transferse eğer hemen transfer yapmak kolay.

x takımlı yönetici: Ama Corinthians, Sport Club Corinthians Paulista, L'ombelico del mondo?

Haldun: Mesele transfer değil…

x takımlı yönetici: Mesele ne peki?

Haldun: Her şeyi ben mi söyleyeceğim, onun orasını da sen düşün kardeş…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

defanskeyfi.blogspot.com izlersen sevinirim