6.07.2009

Surinam asıllı Hollandalılar

Soldan sağa: vinca, okan, surinam asıllı hollandalı, bildiğin sarı hollandalı


96'da Hollanda gezisinde es-kaza maç teklif etme hatasında bulunduğumuz takımın bazı oyuncularının da dahil olduğu insanlardır.

O zamanlar gencim, hızlıyım, şimşek gibiyim, çok tehlikeliyim, gözlerim cavcaklı, gözlerime bakacak delikanlı bulamıyorum.(İstanbul'un gerçek fatihi Kenan Abiye selamlar)

Bizim Okan geldi, gardaşımmm gardaşımmm, bu ipne Hollandalılar bize meydan okuyor. Merak etme dedim hallederiz bu gece hepsini. Git dedim kendine bi Heineken al gel, iki tane de bana kap... Gönderdim Okan'ı aldı geldi biraları. O ara bu ipne surinamlılar top sektiriyor, sağa sola koşuyorlar. Dedim panik yok, halledecez hepsini. Ben Okan'dan kalan birayı da içtim. bi dünya olduk tabi.

Neyse sağdan soldan bulduğumuz Türk çocukları da aldık, kurduk bir takım. Biz topu aldık bir iki paslaştık falan derken hoopp top kayboldu o ara. Bir baktım ışık hızıyla bizim kalede top. Oldu mu ilk dakikadan 1-0.

O değil deplasmanda kötü skor. Maça da iyi başlamadık zaten, moraller de yerle bir. Abicim ben diyim şutların hızı en az 90 km/h, sen de adamlar 0-100 e 5 saniyede çıkıyor. Şu bu derken adamlar bizi kevgire çevirdiler. Baktılar maç zevk vermiyor, sonradan saldılar biraz da, bir kaç gol attık.

Diyeceğim o ki, bulaşmayın abicim bu adamlara, hele karşılıklı maç hiç yapmayın. Oturun izleyin işte neyinize yetmez. Hele takımınızın başındaysa hepten müsterih olun.

Hiç yorum yok: