1.02.2009

Kabadayı

İlk golün hazırlanmasında emeği var, sahada yok diyemeyiz ama gerçekten sönük. Hatta bu durumdan Ayhan bile rahatsız oldu Skibbe'ye dönüp "Hocam yeter değiştir Nonda'yı" dedi resmen. Ama bu adam yürüyen yıldız birader. Durup durup da Allah ne verdiyse vurunca kaleye, tüm stat şok oldu. Ekranları başında Nonda'ya kızan belki küfür eden eden milyonlar eminim aynı tepkiyi verdi. Ohaa resmen Nonda.. Farklı açılardan durdurup tekrar tekrar izledim golü, harbiden topun aldığı kavisi oturup hesaplamak gerekir.

Biraz metematiksel olacak ama, vurduğu yerden kaleye kadar olan mesafedeki topun gidiş hattına bir yay çizersek, o yayın yarı çapa olan uzaklığı en ez 4 metredir. Ki ceza yayı üzerinden yaptı bu vuruşu ve azami 20 metre mesafeden. 20 metrelik bir mesafede 4 metrelik bir yay çizip o golü atmak gerçekten marifet.

Adam zaten gol sevincini yedek kulübesinde tamamladı. Oyundan alınacağını bildiği bir anda golü atmak gerçekten garip olsa gerek. Resmen "Bu maç benim için artık bitmiştir." vuruşu yaptı. Postasını koydu, oyundan çıktı. Ümit Karan'ın geliş gidişleri bulunan bu dönemde, Baros'un yanında yada yedeğinde her zaman hazır bir golcü bulunmalı. Aydın'ın devam eden sakatlığı, Nonda'nın bu seneki performansı gerçekten düşündürücü. O yüzden son maçta oynadığı vasat futbola rağmen olağan üstü bir gol atması kendisi ve takımın geleceği açısından çok iyi oldu. Önümüzdekii zoru serüvende bir de Bordeaux maçı var. Ben bu maçlarda, özellikle düzinelerce gol attığı bir ligin takımına karşı oynamasını gerçekten çok istiyorum. Çok iyi bildiği Fransız futboluna karşı en iyi çözümlemeyi ondan bekliyorum. Umarım yüzümü kara çıkarmaz. Klasik bir tabirle "Bordeaux maçlarında Nonda'dan gol yada goller bekliyorum."

Hiç yorum yok: