25.11.2008

Koca bir sou işareti: Lucescu

Hıncal Abi ilginç adamdır. İyi bir Galatasaraylı olmasına rağmen genelde eleştirinin dozunu fazla kaçırır. Bir önceki yazıda da belirttim, Hakan Şükür yorumculuk işinde dikkat çekecekse, reyting alacaksa ya gözü kapalı övecek Galatasaray’ı ya da yerden yere vuracak. Bu ikisinden birisini yapmazsa uzun süreli bir televizyon kariyeri olacağını sanmıyorum. İnşallah ben yanılırım.

Hıncal ise kendisini seyrettiriyor, iyi reyting alıyor. Haşmet daha mantıklı eleştiriler yapsa da dikkatleri en çok çeken her zaman Hıncal olmuştur 90 Dakika programında. Kendisini de bu sebeplerden dolayı pek sevmem. Yapıcı eleştirilerden çok, takıma ve taraftara zarar veren, diğer takımlara daha hoş görünen bir eleştiri anlayışı var Hıncal’ın.

Ama son programda sonuna kadar haklı olduğu bir konu var ki, gerçekten yapılması halinde son yılların en büyük yanlışı olur Galatasaray açısından. Konu malum; Lucescu…

Kadromuza baktığımızda hiç de Lucescu’nun sevdiği bir görüntü yok. Hepimiz gayet de iyi biliyoruz ki bu kadar ofansif oynayan bir takım, futbolcuların daha çok gole yönelik olduğu bir kadro onun oyun anlayışına tamamen ters. Hele bir de bu seneki savunma zaaflarımızı hesaba kadarsak, ben sanmıyorum ki birkaç transfer istemesin Lucescu. Hem de en çok korktuğum tarafı hazır ki futbolculardan bazılarını göndermek isteyebilme ihtimali.

Bu yüzden Lucescu tam patlamaya hazır bir bomba gibi Galatasaray için. Hıncal Abi’nin söylediklerinden bahsetmiyorum bile. Programı izleyenler biliyorlar. Medyada da yeterince haber çıkacaktır konu ile alakalı olarak. O yüzden üzerine söz söylemek gereksiz. Ama Lucescu ile ilgili söylediklerine tamamen katılıyorum.

Skibbe için fikirlerim ise hala aynı. Daha çok erken...

Hiç yorum yok: