30.06.2009

diyarbakirspor.org


Diyarbakırspor taraftar sitesi. Tesadüfen gördüm, gördüğüm haberle de noluyoruz dedim bir anda. Micheal Owen Galatasaray'da diye haber yayınlamışlar. Tabi ben önce kulübün resmi sitesi sandığım için şaşırmıştım ama neyse ki taraftar sitesiymiş.

Diyarbakır halkının büyük çoğunluğunun kürt kökenli vatandaşlar olduğunu biliyoruz. Bu noktadan hareketle, yıllardır yaşanan sıkıntılar, tartışmalar vs.vs... Kürtçe televizyon, kürtçe eğitim hakkı gibi konular yıllardır sürekli konuşulur, tartışılır. Peki internettte böyle bir sınırlama yokken bu sitede neden Kürtçe kullanılmıyor onu çözemedim. Sitenin dil seçeneklerinde İngilizce, Fransızca, Almanca ve hatta Rusça bile varken, Kürtçe yok. Gerek mi duymamışlar, yoksa harbiden gerek mi yok anlamadım.

Ne olur ne olmaz notu: Kürtçe bilmiyorum...

Hiç yorum yok: