27.06.2009

Alkollüyken yapılan transfer teklifleri


azmi: arda'yı alalım diyoruz.
tüpçüoğlu: ben daha önce söyledim olum banane...
azmi: kroyum emme para bende, naber?
tüpçüoğlu: 7 milyon akçe veriririm.
azmi: 8 milyon anasına satayım.
tüpçüoğlu: 9 lan
azmi: 10 veriyorum.
pulat: o paraya sarbi'yi bile vermem size
üstünparmak: başkanım 15'ten aşağı olmaz derim ben, yine de siz bilirsiniz.
azmi: pulatım çok dedin be?
tüpçüoğlu: 10 benden 5 de kulüpten, var mısın 15 e pulatım?
pulat: virmemmm..
azmi: 16 'ya yarar bana.

fısırdaşmalar;
pulat: üstünparmak, ver olum gazı, kızıştır arayı komik oluyor len...
üstünparmak: başkanım kaça kadar çıkalım?
pulat: ver olum gazı 100 e kadar yolu var, eğlence olsun, iki gülelim şurda.
üstünparmak: ehehe, başkanım çok eğlenceli ya :)
pulat: vınnn vınnn

ikicinci 70likten sonra;

tüpçüoğlu: pulat gel abi öpüjemm.
azmi: olmaj abijim ben üj kere öpüjem.
tüpçüoğlu: 44 milyon verejem, artı 4 kere öpüjemm.
azmi: tutmayın beni, alıjamm, hepsini alıjam... bırakın huleyn! olum ordan rakı ver bize...
(kikirdeşmeler)

not: yukarıda adı geçen kişiler tamamen götümden uydurulmuştur.

Hiç yorum yok: