25.01.2011

"Senin tadın senin hikayen" için ne dediler?

* Yakın zamanda bir nevi moda haline dönüşen geçmişten bugüne temalı reklamlar arasında bence en başarılısına sahip firma. "Ben gene sana vurgunum" fon müziği olarak inanılmaz yakışmış, reklam metnini de Çetin Tekindor çok başarılı seslendirmiş. Bu arada 1962'den beri olduğunu bilmiyordum, ama şunu diyebilirim, ben kendimi bildim bileli var.

* Reklamları tekrar dönmeye başlamış. Reklamında bir şey dikkatimi çekti. Yeni nesillerin bilmediği bir tat. Bisküvi arası lokum. Hani akşamları anne mandalina portakal elma soyar ya, işte meyve olmadığı gün akşam muhabbetlerinde anne yine baş köşeye geçer bisküvi arasına lokum sıkıştırıp bastırır ve akşamın tadı olurdu. Ben de denediğim zaman bisküviyi kırardım ama annem hiiç. El yordamı. İşte Bifa reklamlarındaki bisküvi arası lokum beni teee oralara götürdü heyhat.

* Elli yıldır düzeltemediği silik marka imajını son reklam filmiyle dağıtmış ve ben de varım furyasına göz kırpmış firma. Ülker ve Eti imparatorluklarına korku vermesi dileğimdir.

* Son reklamındaki bisküvi arası lokum görüntüleriyle kalbimi kazanmıştır. Bir "bisküvi arası lokum canavarı" olarak, bundan sonra firmalarını elimden geldiğince destekleyeceğime namusum ve şerefim üzerine söz veriyorum.

* Son reklamı gerçekten güzel ve gerçekçi olan, fakat son sahnede evde maç izleyen arkadaşlar basket yerine futbol maçı izleselermiş daha gerçekçi olacakmış.

* Station otomobillerde ya da bakkallarda menteşeli kapağı olan sabit kutular içinde, gofretin kilo ile satıldığı zamanların efsane üreticisidir. Yine görsem yine Bifa alırım.

* Çocukluğumuzun en büyük bisküvi üreticisi. Bisküvi arası lokum efsanesinin bisküvi tarafı.

* Son zamanlarda televizyonlarda gayet başarılı bir reklamı dönen bisküvi ve çikolata firmasıdır. Faaliyet gösterdiği Karaman'da Biskot ile birlikte en kaliteli fabrika o dur.

* Yaptırdıkları muhteşem reklam ile artık sınıf atlamaya karar verdiklerini düşündüğüm firma. Reklamın müziği ben gene sana vurgunum sanırım Ali Kocatepe'nin bestesidir. Sadece kendi markalarını değil, bu güzel şarkıyı ve yeni nesillerin pek bilmediği bisküvi arası lokum yani Tahtalı'yı da hatırlatmış oldular. Hayırlı olsun bu reklam kendilerine.

Reklam Filmi:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150351591900578

http://www.youtube.com/watch?v=kK1oDVTiA0A

Hiç yorum yok: